Aktualności

Uzpełnienie Zapytania ofertowego

11.06.2015

Nr post.: WIM.431.10.4.2015

Dotyczy: Uzupełnienie zapytania ofertowego w związkiem z planowanym przetargiem na Zaprojektowaniem i wykonaniem  instalacji systemu kontroli dostępu w ramach realizacji projektu pn. : „Regionalny Port Lotniczy Olsztyn – Mazury – zapisanego w indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych  Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur na lata 2007 – 2013”

Pytania:

1. W związku z opublikowaniem przez Regionalny Port Lotniczy Olsztyn-Mazury zapytania ofertowego, stanowiącego rozeznanie rynku, uprzejmie proszę o następujące informacje:

Czy planowany przetarg będzie dotyczył wszystkich trzech zadań jako całości.

Czy będą oddzielne trzy postępowania przetargowe na:

·         Budowa systemu ochrony obwodowej dla Lotniska w Szymanach.

·         Budowa instalacji kontroli dostępu w bud. nr 1, 2, 3, 5 i 8 bez okablowania.

·         Wyposażenie punktu kontroli bezpieczeństwa w budynku nr 3.

Jeżeli będą trzy osobne postępowania czy należy rozumieć, że producent urządzeń radiometrycznych oraz producent urządzeń do kontroli bezpieczeństwa (WTMD, HHMD, lusterek do kontroli pojazdów) mają przedstawić jedną ofertę. Czy możliwe będzie podpisanie np. dwóch osobnych umów na dostawę ww. urządzeń.

Odpowiedz:

Zamawiający zwraca się z prośba o przedstawienie jednej oferty cenowej na zapytanie ofertowe WIM.431.10.4.2015 z dn. 09.06.2015 r.

 

2 Rysunek „S001 słupy do kamer” zawiera informacje odnośnie kamer stałopozycyjnych montowanych wokół ogrodzenia oraz dwóch kamer termowizyjnych. W części opisowej nie ma informacji o konieczności montażu tych kamer.

Czy wyżej wymienione kamery są przedmiotem zamówienia. Jeśli nie prosimy o aktualizację rysunku.

Odpowiedz:

Kamery termowizyjne nie są objęte przedmiotem zamówienia . Poprawiony rysunek stanowi załącznik do w/w uzupełninia zapytania ofertowego

3.  W załączniku 1.1.A pkt 2.1 zapisano

Kamera powinna być wyposażona w przetwornik obrazu z minimalnie 2,3 megapikselowym sensorem High Definition 16:9 z progresywnym skanowaniem czuły na zakres podczerwieni, obiektyw z minimalnie 32-krotnym zoomem optycznym o jasności w zakresie F1.6 – F2.9 DC-iris, funkcjonalność umożliwiającą pracę w trybie dzień/noc i światłoczułość minimalnie 0,2 luksa w trybie dziennym (przy F1.6) i minimalnie 0,04 luksa w trybie nocnym (przy F 1.6 i usuniętym filtrem odcinającym podczerwień).

Prosimy o wyjaśnienie czy przetwornik ma mieć 2 czy 3 megapiksele lub określenie , jaką rozdzielczością ma charakteryzować się obraz.

Odpowiedz:

Poprawiono zapis : zamiast 2,3 Mpix jest 2MP

4. W ramach postępowania należy dostarczyć dwa urządzenia kontroli radiometrycznej. Jaka będzie szerokość strefy którą będą one zabezpieczały ?

Odpowiedz:

120 cm

5. Zamawiający w specyfikacji systemu kontroli dostępu złącznik 1.1.B zamieścił zapisy:

„Należy zintegrować bazę danych kontroli dostępu terminala i w budynkach 1,2,3,5 i 8 tak aby śledzenie wydarzeń na stacji roboczej było możliwe dla obu systemów kontroli dostępu w jednej aplikacji klienckiej zgodnie z opisem stacji roboczej”

„Użytkownicy mający status Administratora mają posiadać możliwość dodawania, usuwania, modyfikowania praw Operatorów. Ponadto mają posiadać dostęp do opcji konfiguracyjnych systemu kontroli dostępu, gdzie będą mogli nadawać prawa dostępu, wprowadzać nowe identyfikatory (karty zbliżeniowe) użytkowników wszystkich obiektów. Obsługa praw dostępu musi być realizowana dla systemu kontroli dostępu Terminala i bud nr 1, 2, 3, 5 i 8.”

W/w zapisy definiują zastosowanie konkretnego systemu/ technologii a przez to ograniczają swobodę konkurencji. Terminal zgodnie z zapisami wyposażony jest w system ATS Master i spełnienie zapisów dotyczących wspólnej bazy danych, konfiguracji dostępu i obsługi praw dostępu z jednego oprogramowania dla obydwu systemów jest możliwe jedynie przy zastosowaniu systemu ATS Master oraz jednego serwera.

Dodatkowo w wytycznych wskazuje się, iż należy dostarczyć centralny serwer który ma zbierać ze wszystkich obiektów informacje na temat urządzeń podłączonych do systemu i przekazywać operatorowi systemu informacje o pojawiających się̨ zagrożeniach. Wynika z tego iż w systemie musiałyby się znaleźć dwa serwery –serwer dostarczony przez wykonawcę terminala i kolejny w ramach niniejszego postępowania– taka konfiguracja w systemie bazującym na jednej bazie danych nie jest możliwa. System z jedną bazą danych nie może działać na dwóch serwerach. W efekcie system i tak musiałby działać w oparciu o dwie niezależne bazy danych i konfiguracje oraz nadawanie praw dostępu na 2 oddzielnych systemach.

Ponadto ingerencja w już zainstalowany system i oprogramowanie wykonawcy Terminala ( konieczność integracji softwarowej dla systemu wykonanego przez inna firmę polegającą na rozszerzeniu zakupionego oprogramowania lub wdrożeniu nowej wersji oprogramowania integrującego ) może być przyczyną wadliwego działania systemu czy utrudnień w aspekcie roszczeń gwarancyjnych.

Czy Zamawiający w świetle powyższych informacji dopuszcza instalację oprogramowania SKD działającą niezależnie od systemu terminala z osobną bazą danych i wizualizowaną na osobnym stanowisku komputerowym ?

 

Odpowiedz: Zapisy dostosowano

 

Zapytanie ofertowe

Załącznik 1.1 A

Załącznik 1.1 B

Załącznik 1.1. C

OO1



WSTECZ

Copyright © 2024 by Warmia i Mazury Airport
projekt i wykonanie: Artneo.pl Artneo

Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko - Mazurskiego

Uwarunkowania Środowiskowe

Przetargi

Aktualności

Wiadomosci Warmia i Mazury Airport

24.08.2020

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

„Dostawa fabrycznie nowego lotniskowego wozu ratowniczo-gaśniczego 6x6 wraz z wyposażeniem”

12.08.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

Analiza opłacalności inwestycji w instalacje fotowoltaiczną dla Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury w Szymanach

12.08.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

Sporządzenie operatu wodno-prawnego w celu uzyskania pozwolenia wodno-prawnego dla inwestycji pn.: „Budowa dwóch hangarów do celów okołolotniskowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” – Zadanie 2 – „Przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej infrastruktury lotniskowej, tj. dróg kołowania, sieci elektroenergetycznej, sieci kanalizacji deszczowej oraz sieci teletechnicznej wraz z projektem oznakowania poziomego i pionowego”. W zakres opracowania wchodzi uzyskanie prawomocnego pozwolenia wodno-prawnego:

Archiwum aktualności